מתנות לידה – מה לבחור כמתנת לידה מרהיבה ואיפה קונה אותה?

מארזים עם מתנות

מארזים עם מתנות

כאשר אנחנו מדברים על מתנות לידה אנחנו אומרים לעצמנו ,ובאופן הגיוני כי עלינו לתת אותן מיד לאחר הלידה או בסמוך לה .

עם זאת, עליך לדעת שזה בסדר לגמרי לתת כמה דברים לאם לפני שהתינוק מגיע.

 

במדינות אנגלו-סכסון המסורת מורה על התארגנות של מסיבה לפני לידת הנסיך או הנסיכה.

במהלך חגיגה זו מארגנים ארוחת בוקר ובהזדמנות זו ומוצעים מתנות להורים לעתיד.

 

אז שתבינו, זו הזדמנות שבמהלכה יש לכם אפשרות לפנק את חברתכם המצפה לתינוק שלה.

מסיבה זו נקראת baby shower , והיא מתקיימת בין החודש השביעי ל -8 להריון.

 

לכן, יש צורך להכין מתנות ליולדת כמה שבועות מראש.

אתם לא צריכים להמתין ל baby shower כדי לפנק את אמא לעתיד.

 

במיוחד אם זו מאמינה שלא מביאים מתנות לפני הלידה , לכן תוכלי לתת לה משהו כבר בחודש הרביעי להריונה.

ואכן, בצרפת למשל ,מתנת לידה לפני הלידה נחשבות למזל רע. עם זאת, מי שלא מייחס חשיבות לאמונה טפלה זו לא יראה שום נזק בכך שאתם מביאים לאם מתנה.
זו יכולה להיות מתנת לידה לתינוק או מתנה לאמא, או פריט שישמש את שניהם. כמובן שמתנת לידה לאחר הלידה היא הימור בטוח.

 

לפחות תנתן לכם האפשרות להתייחס לרשימת הלידה שקבעו ההורים. רשימה זו תקל על מציאת המתנה המושלמת. ובנוסף, תהיו בטוחים לגבי מינו של התינוק.

 

למעשה, באופן מסורתי אנו מציעים ורוד לבנות וכחול לבנים. כך או כך, שנכון שזו לא חובה להגביל את עצמך לרשימת הלידה אם יש הכרות מוקדמת עם ההורים.

 

כל מתנה ראויה להערכה ולתודה גדולה, אך אם נשקיע מאמץ קטן נוסף הרי שנוכל להפוך את המתנה לכזו אשר מעבר לתודה גם תשרת את מקבל המתנה.

 

מתנה ליולדת היא מתנה שמגיעה מהלב ועל כן אנחנו משקיעים מאמץ רב בניסיון לקלוע בצורה מדויקת למתנה מושלמת עבורה אם נחשוב על כך עוד קצת, הרי נבין שכנראה יתר המתנות שהיא תקבל יהיו מתנות לשימוש מיידי, ועל כן אולי כדאי לקנות מתנות שישמשו אותה בעתיד וכך יחסכו לה הוצאה כספית עתידית על גידול הילד נהוג לתת כמתנה לידה לרך הנולד ביגוד, נעליים, פריטי טיפול בילדים, פוחלצים וכו…

 

לא חסרים רעיונות בנושא זה מכיוון שיש כל כך הרבה פריטי תינוקות בשוק. עם זאת, לא קל למצוא את המתנה המושלמת. בין המקרים התכופים של כפילויות, בגדים או נעליים קטנים מדי, או פריטים שלא בהכרח ישמשו את התינוק (מוצרי טיפוח אליהם הוא יכול להיות אלרגי למשל), הבחירה עשויה להיות קשה.

 

איך מוודאים שמתנת הלידה שנבחרה אכן מתהימה לתינוק ולאם הצעירה?

 

מה שהופך את המתנה לחשובה הוא הערך הרגשי שהיא מייצגת.

 

כדי להציע את מתנת הלידה האידיאלית, עליך להתמקד בהתאמה אישית. זו גם הדרך הטובה ביותר למנוע כפילויות! ישנן דרכים רבות לייחד את המתנה.

 

עבודת יד, למשל, אופנתית מאוד. קרדיגן סרוג בעבודת יד או מגבת עם רקמה יפה בעבודת יד, זה בטוח ימצא חן בעיני האם ניתן למצאו בשוק , גם יצרנים אשר באפשרותם להתאים באופן אישי את הבגד על ידי הדפסת טקסט לבחירתך.

 

במקרים אלו נהוג לכלול את השם פרטי של התינוק עם הקדשה מיוחדת . בחיפוש נכון אפשר כמובן למצוא אוצרות קטנים אמיתיים: חפצי נוי לחדר התינוק, ריהוט ייחודי, תכשיטים בהתאמה אישית וכו…

ישנם בשוק , גם מארזים מוכנים לאם ולתינוק. סוג זה של מתנה יוצר אפקט מפתיע כשפותחים אותו, וזה יכול להיות מאוד נחמד.

 

אחת מטעויות הנפוצות בבחירת מתנת לידה היא בבחירת פריטי הליבוש עצמם . ואכן, ההיגיון אומר שכאשר שאנו מעניקים, למשל, בגדים או נעליים אנחנו בוחרים במידת לידה של התינוק שזה עתה נולד.

עם זאת, לא כל התינוקות נולדים באותו גודל; חלקם נולדים גבוהים ושמנמנים יותר ואילו אחרים עשויים להיות קטנים יותר.

 

וכמון שישנם תינוקות שכבר לא חסר דבר ברמה הלבוש הבסיסי, מכיוון שההורים הספיקו להתכונן אליו. והסיכון של כפילויות ופריטים מיותרים הם די גבוהים.