נוחות ואיכות שמעניקה עריסה מתחברת למיטת הורים במהלך טיפול בתינוק

עריסה נצמדת למיטת הורים למכירה ולהשכרה

עריסה נצמדת למיטת הורים למכירה ולהשכרה

במאמר זה נעסוק בנושא שחשוב לכל הורה טרי או למי שנולד לו ילד נוסף, כאשר אחד הנושאים החשובים ומעסיקים הורים רבים במהלך שנה ראשונה הינה טיפול נוח ויעיל בתינוקות בעיקר בשעות הלילה, כאשר לא תמיד קל לנו לקום במהלך הלילה ולהעניק טיפול הדרוש לתינוק, אך אילו היה פתרון שהיה מאפשר לנו ללא טרחה רבה לגשת לתינוק ולאפשר לו לחוש שהוא בידיים טובים, בטח היינו מייד מאמצים את הפתרון גם אצלנו בבית.

החדשות הטובות הן שקיים פתרון מושלם, יעיל ואיכותי שמתאים בדיוק למצבים, בהם פעוט מסב את תשומת ליבנו בלילה אם זה לטובת ההנקה ואם זה בגלל כאב בטן או כל דבר אחר – כל זאת מתאפשר בעזרת עריסה מתחברת למיטת הורים ולמעשה הופכת לסוג של המשך המיטה שלנו, כאשר התינוק למעשה ישן בהישג יד של ההורים ובכך לעיתים אין צורך לקום מהמיטה בכדי לטפל בו.

הפתרון של עריסה מתחברת מוצע על-ידי חברת גדלים ביחד, אשר מייצרת מספר דגמים של עריסות מתחברות שבצורה קלה יכולות להפוך למתקן עצמאי שעומד בחדש הורים או אפילו בחדר אחר אם יבחרו בכך, אך בראש ובראשונה נוצרה העריסה המתחברת בכדי להעניק להורים ולתינוק תחושת בטחון מלאה ככל הניתן.

העריסה מיוצרת מחומרים איכותיים ביותר עם גימור מושלם ולכן משתלבת בצורה נהדרת בכל חדר שינה ולמעשה ממשיך את הקו העיצובי של חדר השינה של ההורים.

טווח מחירים עבור העריסה המתחברת נע בין 1600 עד 1870 שקלים נכון לשעת כתיבת שורות אלו וקשור לרמת האבזור שהורים מבקשים בעת הרכישה, כאשר בין המוצרים הנלווים לעריסה ניתן לציין את המזרן לתינוק, מצעים, מגן ראש, כרית וכד'.

הזמנת המוצר ניתן לבצע באתר החברה ובמידה ויש לכם שאלות בנוגע לעריסה, צוות מקצועי ואדיב תמיד זמין להסביר לכם אודות המוצר.

אם תקראו תגובות של הורים שכבר רכשו את העריסה המתחברת ומשתמשים בה תקופה, בוודאי תשימו לב לכך שמכל תגובה נשמעת התלהבות מהפתרון המושלם ונוחות מירבית שעריסה מתוצרת גדלים ביחד מעניקה להורים.

וכמה מילים לקראת סיום – חברת גדלים ביחד חשבה גם על אלו שלא ירצו לקנות אלא דווקא להשכיר את העריסה שלה, לכן אם ההשכרה היא הפתרון המתאים עבורכם, מוזמנים לבקר בדף השכרת עריסה מתחברת ובו תמצאו את כל הפרטים הדרושים לטובת קבלת החלטה שאכן מדובר על פתרון מושלם ויוצא דופן עבורכם ועבור התינוק שלכם.

קניה מהנה ושיהיה במזל טוב!