עבודה בגובה לניקוי ותיקון מרזבים

עבודות בגובה

עבודות בגובה

מרזבים סתומים גורמים לנזקים גדולים מאוד למבנה שכן המים אינם יכולים לעבור דרכם בצורה חלקה, מצטברים ונאספים על הגג. בנוסף, לחץ המים על המרזב הסתום עשוי לגרום עם הזמן לנזקים נוספים בו, להתפתחות סדקים ושברים ויציאתו מכלל פעולה. משום שמרזבים הינם אלמנטים שיוצאים מהחלק העליון של המבנה, הניקוי והטיפול בהם חייב להתבצע בגובה וכמובן שעל ידי מומחים. עבודה בגובה לניקוי ותיקון מרזבים יכולה להתבצע בכמה אופנים, ולהלן סקירה מקוצרת שלהם.

 

ניקוי מרזבים בגובה באמצעות סנפלינג

הבעיה הגדולה ביותר בהתמודדות עם מרזב תקול היא הגובה הרב. לא תמיד ניתן להגיע למקור הסתימה באמצעות סולם וגם אין ממש טעם מבחינת זמן וכסף להתחיל לבנות פיגום. הזמנת שירותי עבודה בגובה בסנפלינג היא הדרך המהירה והיעילה ביותר לצורך העניין.  העובד מאבטח את עצמו למבנה, "משתלשל" בדיוק אל הנקודה התקולה ומבצע את הניקוי בצורה ממוקדת ויעילה.

 

מעבר לזאת, משום שהעובד בסנפלינג יכול להגיע קרוב ביותר אל המרזב ולבדוק אותו, ניתן להסתייע בו על מנת לבצע בדיקה של כל רכיבי המרזבים ולעלות על ליקויים נוספים בעת הבדיקה.

 

שימוש במנופים בימות הרמה

כאשר מדובר בתקלה גדולה ונרחבת יותר במרזב ויש לבצע ניקוי ותיקון גדול, העובד בסנפלינג אינו יעיל שכן ישנה מגבלה לכמות הציוד שהוא יכול לסחוב עימו. במקרים שכאלה כדאי לפנות אל חברה שמציעה שירותי עבודה בגובה לניקוי מרזבים באמצעות מנופים ובימות הרמה שמאפשרים לעובד להשתמש בכל הכלים הנדרשים עבורו לביצוע בחינה ותיקון של המרזב התקול.

 

דגשים מיוחדים

אין לנסות לתקן ולנקות מרזב בגובה באופן עצמי בשל סכנת נפילה! כמו כן יש להיות מודעים לכך כי עבודה שאינה מקצועית בניקוי מרזבים עשויה להסב נזק ולגרום להתפתחות בעיות נוספות בהמשך. לכן, ככל שמדובר במרזבים ועבודה בגובה, יש לבחור חברה מקצועית וברמה הגבוהה ביותר, כזו שמציעה הן את שירותי הסנפלינג והן את המנופים ובימות ההרמה (וכמובן מחזיקה בכל האישורים הנדרשים לעבודה עם אמצעים שכאלה), לשם השקט הנפשי שלכם ותיקון הבעיה על הצד הטוב ביותר.

 

החומר מוגש ע"י חברה שמתמחה בעבודות גובה מורכבות

 

מכיוון שעסקיננו בתחום תחזוקת מבנים ובניינים, ייתכן מאוד ותמצאו עניין באתרים הבאים הועסקים בתחומים משיקים:

פרויקט מרהיב העוסק בתחום שיפוצים קטנים ושיפוץ כללי, עיצוב פנים והשבחת נכסים לפני מכירה, נושא שיכול להתאים מאוד ליזמי נדל"ן ועבור המגזר הפרטי בעת מכירת בית או דירה לטובת שיפור הדיור

אתר לעיון בחומרים בתחום: http://www.marhiv.co.il

פרויקט גרמושקה שעיקר עיסוקו הינו היתרי בניה ותוכניות הגשה במטרה לבצע בניה של תוספת למבנה הקיים או להתחיל בבניה חדשה של מבנה קטן או אפילו בניין משרדים. בנוסף באתר יהיה ניתן למצוא התייחסות לנושא של חריגות בניה שמתלווה לנושא היתרי בניה

האתר של הפרויקט גרמושקה: http://www.garmushka.co.il