במה יכול טארוט לעזור? קריאה בקלפי טארוט

קריאה בקלפי טארוט

קריאה בקלפי טארוט

אנשים תמיד מרגישים שהם יכולים לעשות יותר עם חייהם, או לכל הפחות, הם מרגישים שהם מיועדים למשהו גדול יותר. הסיבה העיקרית שמאחורי הסיבה לכך שאנשים לא ממלאים את גורלם לכל החיים, היא שהיקום מציע דרכים אינסופיות ליעדים אינסופיים. זה תלוי בך ובמדריך המיסטי שלך להבין היכן, בתכנית הגדולה של הדברים, טמונה גדולתך.

זה כולל יותר מאשר רק הכרת העתיד, צריך להכיר את העבר, את ההווה, את האני הפנימי האמיתי של האדם, אהבה, רצונות וכל הרגשות הנמצאים בתוך הנשמה שלך. רק לאחר הבנת מידע זה תוכל למצוא את שיחתך.

בנוכחות איש מקצוע מכוון, תמונת מצב של 6 קלפים יכולה לחשוף את הדברים הבאים.

  1. איך אתה מרגיש עם עצמך עכשיו
  2. הרצון הלב שלך כרגע
  3. הפחדים שלך
  4. מה נוח לך
  5. מה לא טוב לך
  6. התשובה לשאלה ששאלת

קריאה בקלפי טארוט יכול להיות מועיל עבורך בדברים פשוטים כמו איך להתחיל את היום שלך בקריאה היומית שלך, לפרטים אינטימיים יותר, כמו להבין ולהעריך את מה שמקנה לך כל יום עם קריאת הטארוט האהבה שלך. אם כבר מדברים על אהבה, אתה יכול להתייעץ עם טארוט פוטנציאלי לאהבה, כדי שתדע מתי ועם מי לנצל הזדמנות למצוא בן זוג לכל החיים. במצבים בהם מערכות יחסים לא מסתדרות, אתה יכול להתייעץ עם פרידת טארוט שיכולה לעזור לך להסתגר.

אתה יכול להתייעץ עם טארוט לפני שאתה ממשיך להזדמנות לקריירה באמצעות קריאה בקריירה. אם אתה נמצא בצומת דרכים בחיים שלך שבו אתה זקוק לעזרה בבחירה בינארית, טארוט כן / לא יכול לעזור לך להגיע להחלטה המתאימה ביותר לגורלך.

טארוט יכול גם לעזור לך לקבל תובנה בכל מצב מאיך להמשיך עם המחץ שלך, כל הדרך למציאת איזון בחיים שלך. התשובות קיימות, כל מה שאתה צריך זה דרך לחפש אותן.

עם תשובות לשאלות אלו, יש לך דרך לדעת איזו דרך מדברת אל ליבך ואיפה תמצא את האפשרות הגבוהה ביותר להצלחה

 

הפתיחה מתאימה לכל שאלה או קושי שיש לאדם בחיים שלו, היא מומלצת כפתיחת מצב בתחילת פגישת ייעוץ בטארוט ועוזרת לקבל תשובות מכוונות ומעצימות לחיים, החשיבות הכי גדולה זה להתייעץ בטארוט עם אנשי מקצוע שיודעים לקרוא את הטארוט ומצוין ובעלי ניסיון של מספר שנים בתחום הרוחני.

 

אילנית בן שושן מומחית לקריאה בקלפי טארוט http://ilanit-tarot.co.il