תיקי עור לנשים

תיק עור

תיק עור

כל אשה שמכבדת את עצמה מתהדרת בתיק עור יוקרתי מעוצב. כל צילום פאפרצי של כוכבות הוליווד מסגיר תיק עור מותגים בעלות של אלפי דולרים. תיק עור לנשים הוא כרטיס ביקור ומעניק לנושאת אותו מראה יוקרתי גם היא לובשת ג'ינס ישן קרוע וחולצת טי שירט בשתי דולר.

תיק עור לנשים יש באיכויות שונות. מתיקי עור זולים או חיקויים המיובאים מסין, ועד תיקי עור יוקרתיים – מותגים של בתי אופנה ידועים. ידוע למשל תיק "בירקין" של בית האופנה "הרמס". דגם קלאסי שנמכר כבר עשרות שנים ומחירו מרקיע שחקים.

בעוד האישה האירופאית והאמריקאית אוהבות לשאת את התיק על פרק היד, וחובבות תיקים העשויים מעור נוקשה, לאישה הישראלית יש ראש פתוח יותר, ותעדיף בד"כ נוחות, עיצוב ייחודי ומראה יותר קליל.

נשים ישראליות יעדיפו בד"כ תיק נשים מעור רך ובמראה טבעי. הסגנון העיצובי החביב על הישראליות מתכתב עם אופנה ישראלית שהיא יותר נוחה, ופחות רשמית.

מעצבי תיקים ישראלים מציעים תיקי עור לנשים יוקרתיים מחד, אך גם כאלה שיתנו שירות טוב ונוחות למי שנושאת אותם. בעיצוב ישראלי יש מגוון רחב של תיקי צד מעור נאפה, דגם שמשתלב עם הסילואטה של הגוף, והתיק לא נראה כ"קופסה" המונחת לצד הגוף.

תיקי עור מסנג'ר ניתן להניח בקו אלכסוני על הגוף. מה שמותיר לנו ידיים פנויות לעיסוקים אחרים. (שלא כמו הקו האירופאי שם בד"כ הידית קצרה ולא מתאפשר חופש לידיים)

כשרוכשים תיק ממעצב תיקים ישראלי, או מעצבת תיקים ישראלית, קונים תיק שנתפר בארץ תוך הקפדה על שימוש בחומרים איכותיים (חוטי ניילון ובטנה חזקים. רוכסני YKK) וכמובן עור נאפה רך , גמיש עם מראה טבעי, שגם ממרחק רב ניתן לראות שמדובר בתיק עור איכותי. עור נאפה איטלקי גם מתיישן יפה ומקבל "אופי" מיוחד עם השימוש.

אחרי הכל, בתיק עושים שימוש מדי יום. התיק נושא משקל ונותן לנו שירות כשהוא בעצם מהווה "ארון נייד" כשאנו מחוץ לבית. לכן חשוב שהשימוש יהיה נוח ויהיה לנו קל לשלוף את החפצים כשאנו צריכים אותם. רצוי שבתיק העור תהיה חלוקה נוחה לתאים, סגירה בטוחה, שנרגיש שהתיק מושלם פונקציונלי ויהיה חבר טוב וצמוד לשנים הבאות. אחרי הכל, תיק עור משמש אותנו כל יום מדי יום, והוא צריך להתאים לכל סגנון לבוש ולכל מצב רוח.

 

מוזמנים לבקר באתר ADABAGS

https://adabags.co.il