הפקת סרטון תדמית לעסקים קטנים – המנוע לפעולה שיווקית

הפקת סרטוני תדמית

הפקת סרטוני תדמית

בעולמות השיווק המתקדמים, אלו אשר מאפשרים לעסקים לשבור את הקרח עם לקוחות ביצירתיות, יש אינספור כלים מתקדמים בהם ניתן לעשות שימוש. על אחת כמה וכמה לאור ההתפתחויות הטכנולוגיות והיכולות הדיגיטליות של השנים האחרונות. לאור כל זאת, אפיק אחד, מוכר וידוע שמתחיל לצבור תאוצה מבחינת בעלי עסקים הוא הפקת סרטוני תדמית.

על פניו, נדמה כי הפקה של סרטוני תדמית היא פריבילגיה הנתונה אך ורק לחברות הגדולות, לארגונים העוצמתיים ולאלו שיכולים להרשות לעצמם תקציב ברוחב לב לעבודה על שיווק בעזרת סרטונים. אבל אם צוללים עמוק אל תוך עולם השיווק, אפשר לגלות שירותים שונים שמתאימים לבעלי עסקים קטנים או לעצמאים, של הפקת סרטון תדמית אותם ניתן להתאים לצרכים של כל אחד. הן מבחינת עלויות העבודה והן מבחינת החשיבה היצירתית וההתאמה לתהליך העבודה על עסק קטן – הפקת סרטון תדמית היא משימה שיש לכם איך לפצח, ככל ותבחרו לעבוד עם הצוותים הנכונים והמוכשרים ביותר.

חשיבה ותכנון – הבסיס לתהליך הפקת סרטון תדמית

בדיוק כמו שלא ניתן להקים עסק מבלי להתייחס לכל אחד מתחומי הפעילות המקצועיים שלו, אי אפשר להתחיל עבודה על סרטון תדמית, מבלי שיש לכם תוכנית עבודה מפורטת. המשמעות של תוכנית עבודה ליצירת סרטון תדמית היא בראש ובראשונה, הבנה של המסגרת. מה הם היתרונות החזקים ביותר של העסק, אותם אתם רוצים להציג, מה הם פסי הייצור הייחודיים לכם ומה מבדל את העסק שלכם מכל מתחרה אחר בנישה. בראיה הוליסטית של המנגנונים השונים בעסק, ניתן להתייחס אל אותן נקודות חוזקה בצורה ממוקדת הרבה יותר וליצור תסריט זורם שמעניק ללקוח מידע רלוונטי.

כמובן, שלאורך העבודה על הסרטון, חשוב להתייחס גם לפרמטרים שונים כמו הלוקיישנים לצילומים, המשתתפים ואפילו הקריינות והמוזיקה אותן ניתן לשלב בסרטון כדי להוסיף ממד ועניין. ככל ואתם לא אנשי מקצוע מומחים בתחום הצילום, יכול מאוד להיות שתצליחו ליצור סרטון תדמית, אבל הוא יהיה פשוט ופשטני ביחס להפקות מקצועיות. וכן, גם בהקפות קטנות יחסית, אפשר להגיע לרמת הפקה מקצועית, רק על בסיס חשיבה ותכנון ברמה מקצועית. זה הוא כל הקסם בתהליכי עבודה כאלו, ולכן הנוכחות של צלמים וחברות הפקה,  מכניסה את העניין לרמה אחת מעל כל המתחרים שלכם.

בחירות קטנות ונכונות – לאורך הדרך

ביחד עם אנשי חברת ההפקות, כבר יצרתם את התסריט המושלם, הבנתם מה היא המשימה הכי חשובה שלכם ואפילו הבאתם לידי ביטוי את הכל בתוכנית עבודה מקצועית. עד כאן – הכל מושלם. אבל, במהלך העבודה על סרטון תדמית, ייתכן מאוד שתרצו לשפר ולמקסם את היכולות של צוותי הצילום ואולי תגלו שיש לכם מה להוסיף בתהליך ההפקה.

בדיוק מסיבה זו, נתונה לכם האפשרות להביע את דעתכם, להוסיף מידע ואפילו להציע הצעות. אל תשכחו שאתם מכירים את בית העסק שלכם, הכי טוב מכולם. גם אם לאנשי המקצוע יש את הדעה האישית שלהם, והם מבינים מה הוא תהליך העבודה הנכון – הם עדיין רוצים לשמוע מה היא הדעה שלכם.

אל תהססו להשמיע קול, להביע דעה ואפילו להתעקש על זוויות צילום שנראות לכם חשובות או על מידע שאתם רוצים להכניס. בסופו של תהליך, אתם אלו שצריכים להיות מסופקים מן התוצר, ולראות תוצאות אצל הלקוחות שלכם.

באתר של חברת מרימיקס להפקת סרטוני תדמית מקצועיים תוכלו לראות מגוון דוגמאות של עבודות שהם יצרו עבור הלקוחות שלהם marimix.net