משרד עורכי פטנטים – דגשי איכות חשובים

רישום פטנט משרד עורכי פטנטים

רישום פטנט משרד עורכי פטנטים

כל אדם שחושב שבידיו המצאה מדהימה שיכולה לחדש או להביא שינוי כלשהו לעולם, חייב ראשית כל לרשום פטנט על המצאתו. הפטנט מהווה הגנה משפטית על ההמצאה בפני שימוש בה שלא ברשות והגנה זו ניתנת בכל מדינה בה הפטנט רשום.

 

הדרך להשגת פטנט על המצאה כלשהי היא סבוכה וקשה, כך שחשוב להתקשר עם המומחים לדבר כשמחליטים על תהליך שכזה. וכשמדברים על מומחים בתחום הפטנטים מתכוונים לכל אותם משרדי עורכי פטנטים אשר יודעים להגיש את הבקשות על פי כל כללי החוק ונמצאים בקשרים מול כל הרשויות הרלוונטיות. בשורות הקרובות נסקור את הדגשים שיאפשרו לכם לזהות משרד איכותי בתחום.

 

ניסיון בתחום ההמצאה שלכם

ראשית כל חשוב לציין כי עורך פטנטים מורשה הוא אדם שלו תואר במדעים שעבר את בחינות הרישוי של משרד הפטנטים והתמחה כחוק. מכך ניתן להבין כי המשרד היחיד עימו כדאי להתקשר הוא כזה המקפיד על העסקת אנשי מקצוע שעברו את כל ההסמכות הדרושות.

 

מעבר לזאת, מומלץ שעורך הפטנטים שיעבוד על בקשת הפטנט שלכם יהיה כזה שלו ניסיון רב בתחום ההמצאה שלכם (למשל, כימיה, אלקטרוניקה, פרמקולוגיה, הייטק ואפליקציות). עליכם לקחת בחשבון כי אחד השלבים החשובים ביותר בתהליך הבקשה הוא כתיבת המסמך שמציג את ההמצאה, כך שתמיד עדיף שהדבר ייכתב ע"י אדם שבקיא בתחום ההמצאה, דובר את השפה המדעית והטכנית שלכם ועל כן יכול לנסח את הטענות להגנה על ההמצאה בצורה הטובה ביותר.

 

ניסיון בתהליך הבקשה עצמו

כמו כן עליכם לקחת בחשבון כי הדרך לקבלת הפטנט מלווה במכשולים רבים של בירוקרטיה ועניינים משפטיים סבוכים, מה שאומרשאין מקום לטעויות. לכן חשוב להתקשר מראש עם משרד עורכי פטנטים אשר מחזיק בניסיון רב שנים בתחום והגיש כבר אינספור בקשות לפטנט, תוך התמחות ספציפית בהגשת הבקשה לישות הספציפית אליה אתה מעוניינים להגיש את הפטנט: בין אם מדובר בהגשה בישראל, בהגשה פרוביזורית בארה"ב או הגשת פטנט בינלאומית.

 

משרדים בעלי ניסיון מצויים בקשר טוב יותר עם עורכי פטנטים במדינות שמעבר לים ועל כן יכולים לעזור בקידום הבירוקרטי של הגשת הבקשה כך שסיכויי הקבלה גדלים ומשכי הזמן מתקצרים.

 

מוזמנים לקרוא מאמרים בתחום הפטנטים בבלוג שעוסק ברישום פטנטים.

 

שיהיה בהצלחה!