חיפוש עבודה זמנית לחיילים– כל הדרכים שיעזרו לכם

חיפוש עבודה - לוח מודעות לחיפוש עבודה אונליין

חיפוש עבודה - לוח מודעות לחיפוש עבודה אונליין

חיילות וחיילים יקרים! אם גם אתם מבינים שכמעט בלתי אפשרי לשרוד כלכלית למשך קרוב לשלוש שנים עם המשכורת הצבאית הזעומה, כנראה שגם אתם תצטרכו לחפש עבודה במהרה. פשוט זה לא יהיה, אבל כשעשרות אלפי השקלים יתחילו להצטבר בחשבון הבנק שלכם, אתם תשמחו שעשיתם את המאמץ…

אז כיצד מוצאים עבודה זמנית לתקופת הצבא? להלן כל המידע

חברת השמה

הדרך הקלאסית והוותיקה ביותר עבור חיפוש עבודה זמנית לחיילים ובכלל, היא כמובן באמצעות סיוע של חברת השמה. למעשה, זוהי הדרך הקלה והיעילה ביותר עבור חיילים, אשר אין להם את הזמן לחפש בעצמם כמו שצריך אחרי יום קשה על מדים.

הרעיון פשוט: מגיעים למשרדי חברת ההשמה הפוטנציאלית (לעיתים ניתן לבצע את התהליך באמצעות האינטרנט), ממלאים טופס קצר, מספרים על עצמכם במהלך שיחת היכרות קצרה, מגלים באילו תחומים הייתם מעוניינים לעסוק, ומתפנים לעיסוקים הפרטיים שלכם. החברה כבר תעשה את כל השאר.

יתרונות שיטת החיפוש הזאת יקרים מפז: ראשית כל, היא בחינם (המעסיקים משלמים לחברת ההשמה על פי ההסכם ביניהם). תחשבו על זה. עובדים בשבילכם, ללא כל תשלום מצידכם! ושנית, היא חוסכת לכם זמן רב על חיפושים, ראיונות במקומות לא מתאימים וכו'.

בקיצור, אל תפסלו את השיטה הזו רק בגלל שגם ההורים שלכם נעזרו בה. היא יעילה, נוחה, חוסכת זמן ואין לכם מה להפסיד באמצעותה.

דרכים נוספים לחיפוש עבודה זמנית

כמובן שגם במקרה של חיפוש עבודה זמנית לחיילים, אתרי המשרות ולוחות חיפוש עבודה זמנית עדיין נחשבים לשיטת החיפוש הנפוצה ביותר. אך עליכם לקחת בחשבון שהפופולאריות של השיטה הזאת היא גם המכשול הגדול שלה. העובדה שאלפי חיילים ומאות אלפי אנשים גולשים בה כמעט בכל רגע נתון, גורמת לכך שהמעסיקים המפרסמים בה "מוצפים" בקבצי קורות חיים, מה שמקטין משמעותית את הסיכוי שיפנו דווקא אליכם.

דרכים נוספים למציאת עבודה זמנית לחיילים הינם מפה לאוזן, בעזרת חברים ובני משפחה, באמצעות חיפוש פיזי בקרבת מקום המגורים שלכם או דרך פורומים, קבוצות פייסבוק, לוחות מודעות דרושים ייעודיים ועוד.

שיהיה לכם בהצלחה!