השתלת שיער במפרצים – איך זה עובד?

השתלת שיער בישראל, בטורקיה וקפריסין

השתלת שיער בישראל, בטורקיה וקפריסין

אחת התופעות השכיחות והמרגיזות שמאפיינות גברים רבים בעולם, היא תופעת המפרצים בשיער. לעיתים מדובר בתופעה שמתפתחת עם הזמן (התקרחות) ובמקרים אחרים זהו פשוט מבנה הצמיחה הטבעי. בכל מקרה, מדובר בתופעה שעבור רבים מהווה פגיעה קשה במראה החיצוני, וכפועל יוצא מכך, גם בביטחון העצמי. בעוד תרופות לא עוזרות וכך גם לא תכשירים חיצוניים, ההמלצה הגורפת היא לעבור השתלת שיער במפרצים ולהיפרד מהם אחת ולתמיד. כאןתלמדו כיצד מבצעים את ההליך.

 

הכירו את שיטת ה- FUE להשתלת שיער

החלק בגוף שאחראי על ייצור השיער הוא הזקיק כאשר לכל שערה אחראי זקיק אחד. זקיקים אלו נמצאים בשכבות העמוקות יותר של העור ועל מנת להוציאם ולהעבירם למקום אחר שחסר בהם יש לבצע הליך כירורגי שמהווה למעשה את ההשתלה עצמה. השיטה המתקדמת ביותר בימינו להוציא ולהשתיל את הזקיקים היא שיטת ה- FUE.

 

באמצעות שיטת ה- FUE להשתלת זקיקי שיער ניתן להוציא אתה זקיקים ולהעבירם כבודדים לאזורי ההשתלה הרצויים. את הזקיקים מוציא הרופא המטפל מאזור העורף (או החזה או הזקן) של המטופל ומעבירם לאזור המפרצים. באמצעות וריאציות מתקדמות של השיטה (למשל, DHI) ניתן להגיע לצפיפות של עד כ- 70% מזו המקורית של שיער המטופל עם יותר מ- 60 זקיקים לסמ"ר ואחוזי שרידות גבוהים של הזקיקים.

 

התהליך עצמו אורך מספר שעות כתלות בשטח המפרצים ולאחריהן המטופל יכול להשתחרר לביתו, ללא תופעות לוואי. יש לציין כי קיימתשיטה נוספת (FUT) שבה הזקיקים אינם מוצאים ומושתלים כבודדים אלא כ- "סטריפים" שהם מספר זקיקים יחדיו. זוהי אפשרות זולה ומשתלמת יותר כאשר מדובר במפרצים בעלי שטח קטן אך יש לזכור כי קיים סיכוי גבוה יחסית להצטלקויות באזור התורם.

 

מידע נוסף שחשוב להכיר בנושא השתלות שיער

לא כל אדם מוסמך לבצע טיפולי השתלת שיער. זהו הליך כירורגי שצריך להיות מבוצע ומפוקח ע"י רופא מומחה כך שקליניקות שמציעות השתלת שיער במפרצים ע"י טכנאים פשוט אינן באות בחשבון. במדינת ישראל זוהי עבירה פלילית ובמדינות אחרות לא, לכן חשוב לברר מראש מי יבצע עבורכם את הפרוצדורה במידה ותבצעו אותה בחו"ל.

 

ומדוע הזכרנו את עניין חו"ל? מאחרוישראלים רבים נוהרים למדינות שמעבר לים, במיוחד לאלו השכנות לנו, טורקיה וקפריסין, על מנת לעבור טיפולי השתלת שיער. הסיבה לכך היא המחירים שנמוכים בכ- 50% מאלו שתמצאו בארץ. אם על מפרצים בולטים בישראל מקובל לשלם החל מ- 10,000 שקלים, בטורקיה וקפריסין המחיר מתחיל מ- 5,000 שקלים ובשיטה המתקדמת של DHI עם עט מיוחד להזרקת זקיקים.

 

אך עדיין, חשוב מאוד להתקשר עם חברה בעלת מוניטין על מנת למצוא את הקליניקה להשתלות שיער שבה הטיפול יבוצע ע"י הרופא ולא ע"י מי מטעמו. בכל מקרה, בטורקיה וקפריסין תמצאו את הקליניקות המובילות והמקצועיות ביותר על הגלובוס, כך שאם תבצעו סקר שוק מעמיק, אין שום סיבה כי לא תחזרו מרוצים. רצוי ליצור קשר עם חברה ישראלית שמתמחה בשיווק חבילות טיפול עבור קליניקות מובילות בחו"ל, ואף מציעה ליווי צמוד מטעמה.  שיהיה בהצלחה!