השתלת שיער בחו"ל – למה זה כל כך כדאי?

השתלת שיער בישראל, בטורקיה וקפריסין

השתלת שיער בישראל, בטורקיה וקפריסין

בואו נתחיל ישר ולעניין – השתלת שיער בישראל היא עניין מאוד יקר! עד כמה יקר? ובכן, מדובר בהליך שלא תוכלו לעבור אותו מבלי להיפרד מ- 15,000 שקלים במקרה הטוב. ובמקרה הרע? עשרות אלפי שקלים! אם מדובר בשטח השתלה רב וקליניקה שנחשבת למותג.

 

אין זה פלא אם כן כי ישראלים רבים מעדיפים לעבור השתלת שיער בחו"ל, שם המחירים זולים משמעותיים ואיכות הביצוע כלל אינה משקפת את המחיר המוזל, אלא בדיוק להיפך. מעוניינים לעבור השתלת שיער ורוצים לדעת האם באמת כדאי לכם לבצעה מעבר לים? להלן סקירת הסיבות שישכנעו אתכם מייד.

 

Money Talks – הכסף מדבר

זה נכון שבשביל להיראות טוב ולהחזיר את הגלגל לאחור רובנו נהיו מוכנים לשלם המון. אבל בימינו אין שום סיבה לעשות זאת, ובוודאי שלא צריך לשבור תוכניות חיסכון בשביל זה.סקר שוק קצר יגלה לכם כי יש מספיק אלטרנטיבות שפויות שמאפשרות לעבור השתלת שיער במחיר מוזל במדינות מעבר לים. במדינות דוגמת טורקיה וקפריסין למשל, תמצאו מחירים שלעיתים זולים ביותר מ- 50% אחוז מאלו שיוצעו לכם בארץ.

 

השתלת שיער בשיטות המתקדמות ביותר שקיימות ותחת ידיהם של הרופאים המומחים ביותר שיש, תעלה לכם באותן מדינות קרוב ל- 10,000 שקלים בהגזמה, וזה עוד כולל טיסות, הסעות מנמל התעופה, מלון ושאר פינוקים.  הסיבה לכך כלכלית נטו – מדינת ישראל היא יקרה מאוד לעומת מדינות אחרות בעולם וכמו כן, המטבע בטורקיה וקפריסין פשוט חלש מהמטבע הישראלי.

 

הטיפולים המתקדמים ביותר

בכל כתבה צרכנית מזהירים מפני ה- "זול שהופך ליקר" כאשר מתקשרים עם מטפל שאינו מקצועי רק בגלל המחיר הזול שמוצע. אך אין כך הדבר בכל הקשור לטיפולי השתלת שיער בטורקיה וקפריסין, שם המחיר המוזל כלל אינו משקף את איכות הטיפול שתקבלו.

 

טורקיה וקפריסין נחשבות מוקד עלייה לרגל עבור מטופלים מכל העולם, שמבינים כי רק במדינות אלו ניתן לקבל את הטיפולים המקצועיים ביותר במחירים הזולים ביותר על הגלובוס. המקצועיות הרבה רק מגבירה את הביקוש והתחרות בין הקליניקות הרבות באותן מדינות, מה שמוביל להורדת מחירים מצד אחד והעלאת איכות הטיפול מצד שני. הכל כדי למשוך כמה שיותר מטופלים.

 

זה כל כך קרוב

תארו לעצמכם את התרחיש הבא – אדם יוצא לטיפול השתלת שיער מחיפה בדרכו לקליניקה בתל אביב. הוא יוצא בשעה 7 בבוקר – מתי יגיע? במקרה הטוב אחרי שעתיים. עכשיו תעשו את המתמטיקה בעצמכם ותשוו אותה לזמן הטיסה לטורקיה או לקפריסין. משום שמדובר במדינות שכל כך קרובות אלינו מדובר בעסקה פשוט משתלמת. בתוך פחות משעתיים תוכלו למצוא את עצמכם בקליניקה מפוארת להשתלות שיער או בלובי המלון שלכם, בלי שום פקקים או עצבים מיותרים. והכל בחצי המחיר!

 

כיום אף ניתן למצוא חברות אשר מתמחות בכל נושא יצירת הקשר ביניכם לבין הקליניקה שמעניינת אתכם מעבר לים, והן ישמחו להתאים לכם את חבילת הטיפולים המומלצת ביותר עבורכם. אפשרות מעניינת היא לשלב טיפול השתלת שיער בחו"ל יחד עם חופשה מפנקת באותו היעד, עניין שגם אותו ניתן לסדר דרך אותן חברות משווקות.