אישורי הגעה לחתונה– הכירו את האפשרות הדיגיטלית

אישורי הגעה לחתונה ארגון אירועים וכנסים

אישורי הגעה לחתונה ארגון אירועים וכנסים

עד לפני פחות מעשור, תהליך אישורי ההגעה לאירועים המוניים דוגמת חתונה, היה משהו שכל זוג היה רוצה לשכוח. למה? כי בימים ההם הדבר נעשה באופן טלפוני בלבד, מה שהפך את העניין ללא נעים ומייגע. למרבה המזל, כיום ישנה שיטה קלה בהרבה, ואנחנו מדברים על אישורי הגעה דיגיטליים.

 

למה לא לאשר כמו פעם?

אנשים רבים תוהים מה רע באישורי הגעה טלפוניים, כמו שעשו הורינו ואחינו הגדולים לפני שנים לא רבות? ולמה בכלל צריך את הטכנולוגיה החדישה, המציעה אישורי הגעה לחתונה באמצעות מערכות מתוחכמות הפונות בהודעות ישירות לטלפונים של האורחים שלכם? ובכן, הסיבה העיקרית לכך היא חוסר הנעימות.

 

כאשר מצלצלים באופן ישיר לאורח ושואלים לגבי הגעה, אנשים רבים ישיבו שהם מגיעים או שהם לא בטוחים, אף על פי שאינם מתכננים להגיע. הסיבה ברורה: לא נעים לסרב באופן ישיר. כמובן שהעניין גורם לנזק כספי עצום בשל עודף מנות שמוזמן, מה גם שהתהליך עצמו ארוך במיוחד (סביב 2 דקות שיחה כפול 350 אורחים יוצא כמעט 12 שעות עבודה!!!), אנשים רבים לא זמינים, ולך תרדוף אחרי אלו שהשיבו שהם עוד לא יודעים.

 

בקיצור, השיטה הישנה קשה, ממושכת ומובילה בעקיפין להפסד של אלפי שקלים.

 

אישורי הגעה דיגיטליים – ככה עושים את זה היום

ב-2019 הדברים נראים אחרת. מערכות ממוחשבות מנהלות את העניינים במספר מישורים במקביל:

  • שליחת SMS דיגיטלי לכלל האורחים ביחד בלחיצת כפתור אחת!
  • מעקב מתקדם און ליין לגבי מענה האורחים להודעות.
  • שליחת SMS תזכורת לאורחים שהשיבו שאינם בטוחים אם יגיעו / כמה מהם יגיעו.
  • ואם כבר SMS, המערכת אף שולחת הודעת תודה על ההגעה למחרת האירוע.

 

מערכת אישורי ההגעה הינה מתקדמת ואמינה. תוכלו בכל רגע נתון לדעת בדיוק מה קורה ולהיות תמיד עם אצבע על הדופק. אתם קובעים מתי שולחים את ההודעות, מתי מתזכרים וכו'. בנוסף, ישנו גיבוי טלפוני, לאורחים שלא השיבו להודעות (לרוב מטעמים של חוסר ידע טכנולוגי).

 

בשורה התחתונה, אישורי הגעה לחתונה שמבוצעים באופן דיגיטלי מכסים אתכם מכל הכיוונים, וחוסכים לכם כסף רב אותו תוכלו לנצל לירח דבש, למשל.

 

מוזמנים לקרוא מאמרים מעניינים בבלוג שעוסק באישורי הגעה לחתונה וארגון אירועים.

 

שיהיה במזל!

 

חברה ותיקה wisely.events בעלת ניסיון בשירות סידורי הושבה ואישורי הגעה לחתונה

www.wisely-events.co.il